Cliënten geven ons een

7,8

CQ-index
Clienten Panel GGZ Viersprong

Viersprong Cliëntenpanel

Wat is het Viersprong cliëntenpanel?

Het Viersprong cliëntenpanel is in oktober 2018 opgericht. Het panel bestaat uit een groep (ex)cliënten en ouders van  (ex)cliënten die wordt gevraagd om hun mening te geven over allerlei zaken die bij de Viersprong spelen. Door zaken voor te leggen aan dit panel kan de Viersprong zich verbeteren en clientgerichter opereren.
Deze Viersprong kan zich bijvoorbeeld verder verbeteren op het gebied van de inhoud van een behandeling, maar ook bijvoorbeeld op het gebied van communicatie  met onze cliënten, of op het gebied van praktische zaken zoals de beschikbaarheid van voorzieningen zoals Wifi.

Leden van het cliëntenpanel ontvangen maximaal enkele keren per jaar een vragenlijst per e-mail.

Het Viersprong cliëntenpanel is wat anders dan de Viersprong cliëntenraad. De Viersprong cliëntenraad overlegt rechtstreeks met de Raad van Bestuur van de Viersprong over allerlei onderwerpen. Dit vraagt wat meer tijd en inspanning van de deelnemers, maar is ook erg interessant.

Wil je deelnemen?

Wij zijn in oktober  2018 gestart en zijn momenteel op zoek naar leden voor ons cliëntenpanel. Heb je interesse? Dan kun je een e-mail sturen aan: clientenraad@deviersprong.nl .
Als je graag in de cliëntenraad zitting neemt, dan kun je dat ook aangeven, via hetzelfde e-mail adres.