Let op: U gebruikt Internet Explorer. Voor een optimale weergave en werking adviseren wij een andere browser te gebruiken. Zoals Microsoft Edge (Al aanwezig op uw computer) of Google Chrome.

Cliënten geven ons een

7,8

CQ-index

Contact

Cliënt of verwijzer? U kunt direct aanmelden

Als verwijzer kunt u ervoor kiezen om uw verwijzing via ZorgDomein (sinds 3 januari 2020) te laten verlopen of door ons online aanmeldformulier in te vullen.

Aanmeldingen die op onze website gedaan zijn tussen 23 januari 16.15 uur en tussen 27 januari 14.00 uur zijn door een technisch probleem helaas niet bij ons aangekomen. Excuses daarvoor. Kunt u met ons opnieuw contact opnemen over uw aanmelding?

Als cliënt heeft u voor het invullen van dit aanmeldformulier de gegevens van uw huisarts en eventuele huidige behandelaar nodig. Ook heeft u een verwijsbrief nodig. U kunt ook aan uw verwijzer vragen of hij/zij de aanmelding voor u wilt doen. Klik hieronder op het plaatje om naar ons online aanmeldformulier te gaan.

online aanmeldformulier GGz de Viersprong

U kunt ook eerst telefonisch overleggen voordat u aanmeldt

Als u een aanmelding overweegt voor uzelf of een naaste, dan kunt u vragen hebben.

  • Is de Viersprong de juiste organisatie voor deze klachten?
  • Biedt de Viersprong de beste behandeling aan?
  • Biedt de Viersprong de behandeling die bij mij past ook in mijn regio?
  • Biedt de Viersprong alleen behandelingen vanuit de tweede lijn / derde lijn, of is er ook aanbod vanuit de eerste lijn?
  • Welke mogelijkheden zijn er voor diagnostiek en second opinion?

Als u een dergelijke vraag heeft, dan kunt u ons bellen.
Dit geldt voor zowel cliënten als voor verwijzers, zie hieronder onze telefoonnummers en onze telefonische openingstijden.

Telefoonnummers voor contact en overleg met de Viersprong

Inhoudelijk overleg met het Viersprong Klantburo over de aanmelding of verwijzing of in het kader van de Corona scholencampagne met kosteloos advies aan leerkrachten, docenten en ouders

spanning thuis tijdens Corona

T: 088 – 7656 216  

Laatst bijgewerkt op 25 mei 2020

Onze bereikbaarheid (telefonische openingstijden van het klantburo):

  • Maandag 25 mei: 9:00 – 11:00 uur en 14:00-15:00 uur
  • Dinsdag 26 mei: 9:00 – 10:30 uur en 14:00-15:00 uur
  • Woensdag 27 mei: 9:00-11:00 uur
  • Donderdag 28 mei: 12:00-15:00 uur
  • Vrijdag 29 mei: 9:00-11:00 uur 

U kunt u ons ook een e-mail sturen. Ons secretariaat ontvangt de mailing.
Op de dagen dat het Klantburo gesloten is, wordt onze mail niet gelezen door de collega’s van het Klantburo.

Vragen die u heeft nadat u een complete aanmelding gedaan heeft

  • Vóór start behandeling bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur:
  • t: 088 – 7656 883 (volwassenen)
  • t: 088 – 7656 707 (kinderen en jongeren)
  • Tijdens de behandeling, voor vragen over de inhoud van uw behandeling of uw afspraken, belt u de vestiging waar u behandeld wordt:
    • Rotterdam: 088 – 76 56 501
    • Amsterdam: 088 – 76 56 111
    • Den Bosch: 088 – 76 56 601
    • Halsteren: 088 – 76 56 200
    • Bergen op Zoom: 088 – 76 56 832

    Overige vragen/ vragen die niet over behandelingen gaan

    • Onze algemene receptie voor de gehele Viersprong organisatie is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur:
    • t: 088 – 7656 200
    • Ook kunt u ons een e-mail sturen.

Wilt u informatie over een specifieke behandeling op één van de Viersprong locaties?

Wij hebben hier ons behandelaanbod per locatie voor u op een rijtje gezet.
Zo kunt u direct zien waar wij welke behandeling aanbieden.

Als verwijzer kunt u direct bellen met de recepties van één van onze locaties als u al weet waar wij uw cliënt kunnen helpen. De recepties van onze locaties zijn telefonisch voor u bereikbaar tussen 8.30 – 17.00 uur.
Ga voor het telefoonnummer en adresgegevens naar onze locatiepagina.

Wilt u informatie over een systeembehandeling?

Voor de systeembehandelingen kunt u (of de verwijzer) het beste eerst met ons bellen voor overleg. Op de pagina aanmelden voor systeembehandelingen  vindt u per systeembehandeling het telefoonnummer en andere relevante informatie voor overleg.  Nadat er telefonisch contact is geweest kan het aanmeldformulier worden ingevuld. Geef daarin aan met welke medewerker in de Viersprong u heeft gesproken.

Wat er gebeurt nadat u een aanmelding hebt gedaan (en wat u moet doen als u na 2 weken nog geen bericht hebt ontvangen): lees meer

Wilt u weten wat het algemene postadres van de Viersprong is?

De Viersprong is per post bereikbaar op het volgende adres:
Postbus 7 4660 AA, Halsteren T 088-76 56 200 E info@deviersprong.nl

Wilt u onze wachttijden bekijken?

Deze kunt u hier vinden.