Let op: U gebruikt Internet Explorer. Voor een optimale weergave en werking adviseren wij een andere browser te gebruiken. Zoals Microsoft Edge (Al aanwezig op uw computer) of Google Chrome.

Cliënten geven ons een

7,8

CQ-index
Klantburo GGZ de Viersprong
Lees voor
Translate

Het Viersprong Klantburo


Het Viersprong Klantburo helpt verwijzers en toekomstige cliënten met vragen over onze behandelingen. 

Het Klantburo is er voor consultatie
Als aanbieder van gespecialiseerde ggz-zorg wil de Viersprong met haar
Klantburo graag laagdrempelige toegang bieden voor vragen van zowel cliënten als verwijzers. Informatie over de Viersprong in algemene zin en onze behandelmogelijkheden in het bijzonder is via het Klantburo dagelijks in te winnen.

Behandelmogelijkheden
Wij begrijpen dat het niet altijd makkelijk is om in te schatten of uw cliënt geholpen kan worden met een van onze behandelingen. Op de Viersprong website vind u al veel informatie over de verschillende behandelingen, de intensiteit en duur, als ook onze wachttijden. Maar komt u er niet uit, ons Klantburo staat voor u klaar om samen te kijken naar de mogelijkheden.

Spreekuren voor consultatie

Dit kan dagelijkse via ons open spreekuur, maar ook via ons verwijzers spreekuur waar u een terugbelverzoek kunt inplannen. Wij staan u
graag te woord! 
Wij bieden de volgende diensten aan:

  • Terugbelafspraak voor verwijzers; verwijzers reserveren een tijdsblok van 15 minuten en het Viersprong klantburo belt op het afgesproken tijdstip terug. 
  • Terugbelafspraak voor toekomstige cliënten; zij reserveren een tijdsblok van 15 minuten en het Viersprong klantburo belt op het afgesproken tijdstip terug
  • Het beantwoorden van e-mails die gestuurd worden aan klantburo@deviersprong.nl
  • Open spreekuren. Onze openingstijden vindt u hier